Nieuwe Corona regels v.a. 26 januari 2022

Het Hildo Krop Museum kent vanaf woensdag 26 januari 2022  nog steeds restricties. Ondanks dat we als museum een doorstroom locatie zijn, is een coronatoegangsbewijs nodig. U zult uw QR bij binnenkomst moeten laten scannen.

Bij het reserveren van tickets kies je een tijdsslot. Zo zorgen we ervoor dat er in de Museumhuizen altijd ruimte genoeg is om rustig rond te kijken, en afstand te houden.

Spontaan langskomen kan ook mits u uw QR code kunt laten zien. We houden altijd rekening met wat extra bezoekers op de dag zelf.

De gezondheid van onze bezoekers en medewerkers staat altijd centraal. In deze tijd is het daarom extra belangrijk dat we goede afspraken met elkaar maken. Op deze pagina lees je meer over de maatregelen die wij hebben getroffen. Dit is altijd op basis van het advies van het RIVM. Het kan daarom ook per dag worden aangepast.

Onbezorgd het Hildo Krop Museum bezoeken:

Hoe werkt het?

• Maak van tevoren een reservering via de website en kies een tijdsslot.
  • Kom aan het begin van je tijdslot naar het Museumhuis.
  • Op diverse plekken is desinfecterende handgel beschikbaar.
  • houd 1,5 Meter afstand.
  • Mondkapjes zijn weer verplicht.
  • Volg de pijlen bij eenrichtingsverkeer.
  • Volg de aanwijzingen van onze medewerkers op.

Tickets en starttijd

• Je reserveert via www.museumhuizen.nl. Je kiest een Museumhuis, datum en starttijd voor de start van je bezoek.
  • Je komt aan het begin van je tijdslot binnen.

Openingstijden

De openingstijden van een deel van onze Museumhuizen zijn aangepast. Wij doen ons best om dit zo goed mogelijk actueel te houden.

Kom je een andere keer?

Heb je verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, keelpijn, lichte hoest? Heb je verhoging of koorts? Blijf dan thuis (net als je huisgenoten).